top of page

להשמיד להרוג ולאבד

בשמחת תורה תשפ"ד נפתח פרק חדש בתולדות מדינת ישראל: האמת של הסכסוך הישראלי ערבי יצאה לאור. זה לא סכסוך על אדמה, לא סכסוך על זכויות. זה לא סכסוך כלל וכלל. זה מאבק של המוסלמים נוסח עמלק, דעאש והאחים המוסלמים נגד היהדות, לא נגד היהודים ולא נגד הישראלים, נגד האמת והרוח של היהודים. זה מאבק להשמדת היהדות והשלטת האיסלם שלהם בעולם כולו. זה מצב חדש שאינו המשך לינארי לשבעים וחמש השנים הקודמות ולכן מחייב חשיבה שונה מאוד ופעולה מסוג שלא הכרנו עד כה.

בשעה 6:29 בבוקר בשמחת תורה תשפ"ד פשטו על היהודים שליחי הרוע העולמי המוחלט, במטרה אחת בלבד: להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים טף ונשים ביום אחד. הם לא באו לכבוש שטח ולא לבזוז רכוש, הם באו להשמיד יהודים כדי להשמיד את היהדות. הם המשך של מלחמת עמלק שעליה קראנו "מלחמה לה' בעמלק מדור דור" וכן "תמחה את זכר עמלק מתחת השמיים, לא תשכח"

מעשי הזוועה שלהם אנחנו נחשפים היום הם המשך לפעולתם של הרומאים במרד הגדול ומרד בר כוכבא, מסעי הצלב, חמלניצקי ודומיו ומעשיהם של הגרמנים ועוזריהם. המשותף לכל הזוועות הקודמות והחדשה הוא הרצון לחסל את הרוח היהודית על ידי הרג היהודים. לכן, חשוב שנתפכח ונבין שמלחמת שמחת תורה שונה מאוד ממלחמת הקוממיות וממלחמת יום הכיפורים. שם נלחמנו על הארץ היום אנחנו נלחמים על הרוח והזהות. לכן, במלחמה חדשה זו, בשונה מן המלחמות הקודמות אין מקום להפסקת אש ואין מקום להסכמים ואפילו לא הסכמי שלום. יש רק שני מצבי סיום למלחמה זו: "אנחנו או הם", אם הם ממשיכים להתקיים מצבנו יהיה מסוכן מאי פעם משום שמלחמת ההשמדה תגבר עשרות מונים. עלינו להבין שבארי וכפר עזה הם הפרומו שחייבים ללמוד ממנו. הלקח הראשון הוא שאין שום סיכוי להתקיים בשכנות לציבור של הולכי על שתיים מסוג הומוספיינס שהם חסרי מגבלות אנושיות כלשהן. אם לא נבין כל זאת אזי נקבל בעתיד הלא רחוק מסעות הרג גדולים בסדרי גודל בתל אביב ובכל הארץ.

יש לנו היום שליחות מרכזית אחת והיא מיגור נציגי הרוע המוחלט הזה בעולם של המאה העשרים ואחת. זו שליחות למען כל העולם המערבי אבל היא נפלה עלינו. אין שום דרך למלא שליחות זו ללא השמדה מוחלטת של ארגון החמאס והמסגרת המדינית שלו בעזה וביהודה ושומרון. אין שום דרך ביניים. אם לא נשכיל להרוס את רצועת עזה לגרש את תושביה תומכי החמאס המאפשרים לו את שליחות הרוע שלו, לא נמנע את ההמשך הקטלני.

פג תוקפו של היתרון של הפרדת החמאס מיו"ש, שבגינו נמנענו עד כה מכיבוש הרצועה. עלינו להחליף את השלטון הערבי בעזה בשלטון צבאי ישראלי שבתקופת קיומו נוכל לבנות מחדש את הרצועה בצורה שלא תאפשר חידוש שלטון הרשע.

עלינו להודיע לכל ערי הרצועה וכפריה שהם מעתה שטח השמדה. כל אזרח וילד שיישאר בביתו ייחשב כלוחם בגדודי הרשע ודמו בראשו. ומכאן להתחיל לכתוש את הרצועה באש תותחים, טנקים ומטוסים בשיטה שבה נוקטים הרוסים במלחמותיהם. ורק לאחר מכן, להכניס כוחות קרקעיים לטיהור פרטני של השטח. לא בחיפזון, אך בעצמה בלתי מוגבלת.

במכתב שכתב הרב אברהם יצחק הכהן קוק לפני כמאה שנים הוא ענה לשאלת הרב ד"ר משה זיידל בדבר מוסר הלחימה היהודי. הרב כתב:

" ובענייני המלחמות, אי אפשר היה כלל, בשעה שהשכנים כולם היו זאבי ערבות ממש, שרק ישראל לא ילחם, שאז היו מתקבצים ומכלים את שאריתם, ואדרבא היה מוכרח מאוד להפיל פחד על הפראים גם על ידי הנהגות אכזריות. רק עם צפיה להביא את האנושיות למה שהיא צריכה להיות, אבל לא לדחוק את השעה."

כלומר, עלינו להתאים את האכזריות שלנו לזו של האויב. אין מוסר מוחלט של "טוהר נשק", יש מוסר לחימה שמתאים לתנאי הלחימה. כיוון שהאויב שלנו הראה שהוא בעל שיא עולמי באכזריות, אסור שבנינו הלוחמים יוגבלו על ידי המוסר הפרוגרסיבי של מערכת המשפט הישראלית. חייבים להרוג כל מי שנשאר בשכונתו לאחר קבלת האזהרה ולחפש ולהרוג את כל מי שהיה שותף לחמאס או שתמך בחמאס ועתה מסתתר בכל מקום שהוא, כולל המנהרות.

בנינו יפעלו בלי הקש בגג ובלי התלבטויות של מוסר נוצרי\פרוגרסיבי, בלי מגבלות הקוד האתי המוזר שצה"ל אימץ. צריך לשנות את צורת החשיבה, למנוע ממערכת המשפט להכתיב מגבלות על העושים במלאכה ולנסח לצה"ל כללי פעולה לא פרוגרסיביים אלא כאלה המתאימים למזרח התיכון ברוח מכתבו של הרב קוק ע"ה. עלינו להרוס ברצועה עד לטיהור מלא של השטח תוך סיוע לתושבים להתפנות למחנה פליטים גדול בדרום הרצועה ומשם הגירה של בעלי תעודת פליט בינלאומית לאירופה או כל מקום אחר. מי שאינו תומך חמאס ויישאר, יזכה לחיות ולעבוד בשלום תחת עינה הפקוחה והנוכחות החופשית של מדינת ישראל.

על הצבא להתעשת, לפעול בתכנון ובתבונה, ללא מעצורים ובכל העצמה בלי לעצור עד להשלמת ההשמדה. כן, השמדה. עלינו ללמוד ממרדכי היהודי שלפי המדרש הקים צבא כדי להתגונן בפני מי שביקשו "להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים טף ונשים ביום אחד" והרג מהם מאות אלפים בלי שהם התחילו לממש את זממם. עלינו ללמוד ממשה רבנו עליו השלום שיצא ללחום את נקמת ה' במדיינים וחיסל אותם ואת מלכיהם על ששלחו את בנותיהם למשוך את בני ישראל מן היהודיות.

נקמה אינה פעולה רגשית, היא מלחמת מצווה כדי למנוע מלחמות נוספות. זה השיעור שלמדנו ממשה רבנו וממרדכי היהודי. אם לא כך נעשה, רע ומר יהיה גורלנו ויום אחד ניזכר בחרטה ובצער בפרומו "המצומצם" שלא הבנו את המסר שלו. אתם שם בממשלה הבנתם את זה?

שאול המלך הודח ממלכותו כיוון שהשמיד את עמלק, אך לא את כל עמלק. אתם שם הקוראים המבינים את הדבר, אנא הרימו קולכם וצאו לרחוב בדרישה למלחמה עד הסוף בלי הנחות ובלי להשאיר ניצנים שיכולים לחדש את מלכות הרוע בעזה וביו'ש. זו שליחות למען מדינת ישראל ולמען כל העולם המערבי. עכשיו הזמן, אם לא עכשיו אימתי?


פרופ' אלישע האאס

חבר בהנהלת חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי ועמד בראשו עד לאחרונה


י"ז בחשוון תשפ"ד - 1/11/2023


34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

bottom of page